Flexibel

Wij luisteren, begrijpen en helpen


Flexibel Opties

iValidatie heeft een service georiënteerde cultuur. Dit betekent dat de belangrijkste doelstelling is hulp te bieden wanneer men contact met ons opneemt. Wij helpen u zo goed mogelijk door eerst te luisteren naar uw probleem of verzoek. Wij helpen effectief vanwege onze 7 jaar ervaring met het verstrekken van Customer Service.

Sommige bedrijven verliezen hun klant uit het zicht. Wij nemen onze validatieverantwoordelijkheden zeer serieus en hanteren de strengste normen en controles. Maar wij nemen het leveren van de beste klantenservice in de branche net zo serieus.

In onze ruime ervaring in de taxatiebranche hebben wij waarschijnlijk alles al eens gezien en behandeld. In onze ervaring van de nieuwe validatie-branche hebben wij al gezien dat een heleboel dingen onduidelijk zijn. Er zijn nieuwe regels, maar niet alles is op een lijn gezet en niet iedereen heeft dezelfde interpretatie.

Wij denken een belangrijke rol te spelen als kenniscentrum en door onze klanten te helpen wordt onze kennis vergroot, en kunnen wij onze klanten nog meer helpen. Dus luisteren wij naar u en of wij begrijpen uw situatie want wij hebben een dergelijke situatie reeds behandeld of wij krijgen nieuw inzicht. Het belangrijkste is dat wij u dan helpen het probleem op te lossen.

Aanvragen

iValidatie's definitie van flexibiliteit:

Snel en vakkundig aanpassen aan veranderingen in de taxatiebranche, nieuwe regels, werktijden, het verbeteren van normen, eisen voor hogere kwaliteit, snellere doorlooptijden en uiteenlopende behoeften van onze klanten.