Flexibel

Geen 9-5 mentaliteit


Flexibel Opties

Hoewel wij tijdens de gebruikelijke kantooruren werken, denken wij niet dat de branche een 9-tot-5 mentaliteit heeft. Dit is namelijk niet zo. Zeker nu de branche een online aanwezigheid heeft, beseffen wij dat consumenten, taxateurs, tussenpersonen, hypotheekadviseurs, hypotheekverstrekkers en andere belanghebbenden op allerlei verschillende tijdstippen werken.

Wij gaan 24 uur per dag open, en wij streven ernaar om ons systeem voor u beschikbaar te hebben wanneer u wilt werken. Wij bieden verschillende communicatiekanalen om ervoor te zorgen dat urgentie aan uw kant wordt behandeld met prioriteit aan onze kant.

Bijvoorbeeld: wij hebben de controle van e-mails aan info@ivalidatie.nl geautomatiseerd. Al deze berichten worden automatisch ingevoerd in ons ICT-systeem zonder tussenkomst van een menselijke handeling. Dit betekent geen uitstel. Het betekent ook dat, als u kiest voor een hoge prioriteit voor uw e-mail, ons systeem de prioriteit automatisch overneemt. Geen enkel ander bedrijf in de branche biedt dit niveau van e-mail automatisering.

Wij voorzien ook in een 24-uurs telefoonservice. U kunt op elk gewenst moment met iemand spreken en kwij unnen uw vraag en contactgegevens opnemen om en vast te leggen in ons systeem.

Tevens bieden wij u ook de mogelijkheid om via uw login berichten te sturen binnen het systeem, wat het proces versnelt en de juiste gegevens automatisch met elkaar verbindt.

In de toekomst hebben wij andere plannen om de beschikbaarheid van onze directe dienstverlening te verhogen tot buiten de normale kantoortijden. Wij willen een flexibele marktleider zijn op dit gebied. Verdere mededelingen zullen worden gedaan in de nabije toekomst.

Aanvragen

iValidatie's definitie van flexibiliteit:

Snel en vakkundig aanpassen aan veranderingen in de taxatiebranche, nieuwe regels, werktijden, het verbeteren van normen, eisen voor hogere kwaliteit, snellere doorlooptijden en uiteenlopende behoeften van onze klanten.