Hulp

iValidatie Helpdesk


iValidatie Helpdesk

iValidatie biedt een professionele, servicegerichte helpdesk om u zo efficiënt mogelijk te helpen met uw problemen,vragen en/of verzoeken. Wij werven en trainen servicegericht personeel en voorzien hun in een corporate Problem Ticketing System. Dit is gebouwd binnen ons ICT-systeem en alles is gekoppeld aan rapporten, klanten, taxateurs, etc.

Wij registreren alles; prioriteiten, oplossingen en service-levels inbegrepen. Problemen die niet direct opgelost kunnen, worden intern doorverwezen naar de verantwoordelijke medewerker en wij maken de belofte dat ieder direct contact geholpen zal worden en een oplossing krijgt toegereikt.

Wij leggen oplossingen vast zodat wij de meest voorkomende vraagstukken en problemen kunnen analyseren. Zo kunnen wij voorkomen dat dit opnieuw voorkomt en processen verbeteren, of onze kennis delen in de vorm van veelgestelde vragen en / of andere nuttige informatie. Wij gebruiken deze kennis ook om onze medewerkers op te leiden en door, zodat onze medewerkers u nog efficiënter kunnen helpen.

Wij leggen alle service levels vast zodat wij het niveau van onze eigen dienstverlening kunnen meten. Wij kijken voortdurend naar verbetering en hebben als doel de beste service te bieden in de branche. Als bepaalde dingen niet goed werken vertellen wij u wat er mis gaat, hoe wij het gaan oplossen en wat wij gaan doen om te voorkomen dat het opnieuw kan gebeuren.

Wij kunnen u voorzien van real-time of historische overzichten. Wij willen graag dat u onze dienstverlening vergelijkt met de hulp die u ontvangt van andere validatie-instituten. Als onze klantenservice tekort schiet aan uw verwachtingen, vernemen wij dat graag van u . Uw feedback zal worden doorverwezen naar het management en opgepakt worden. Toch hopen wij aan uw verwachtingen te voldoen en te overtreffen, zeker als u ons vergelijkt met andere validatie-instituten.

Aanvragen

Veelgestelde vragen

Wat is het helpdesk telefoonnummer?

020 345 0034

Wat is het Helpdesk e-mailadres?

info@ivalidatie.nl

Wat doet de helpdesk als ik contact opneem?

  • Uw contactgegevens verzamelen
  • Een nieuwe aanstelling aanmaken indien u dit nog niet heeft
  • Uw contact linken met uw aanstelling indien u dit reeds heeft
  • Een Problem Ticket nummer linken aan uw contact
  • De juiste prioriteit voor uw verzoek vaststellen
  • De gegevens van uw verzoek in de Problem Ticket noteren
  • Een antwoord/oplossing bieden voor uw verzoek via de telefoon of per e-mail
  • Uw verzoek doorverwijzen aan specialist of management indien er niet een antwoord/oplossing kan worden geboden
  • Antwoord/oplossing noteren in Problem Ticket