Hulp

Informatie hypotheekverstrekker


hypotheekverstrekker informatie

Na de nieuwe regelgeving van de brancheverenigingen zorgvuldig te hebben geanalyseerd, geloven wij dat de screening van onze taxateurs en onze validatie en kwaliteitscontrole voldoen aan de vereiste voorschriften. Onze geavanceerde automatisering en optimale processen zorgen er tevens voor dat deze nieuwe maatregelen niet leiden tot een last voor de taxateurs of hypotheekverstrekkers. Wij maken gebruik van automatisering, daar waar mogelijk en passend, om de kwaliteit te verhogen en te waarborgen alsmede de processen te vergemakkelijken.

Daarnaast kunnen wij aan de hypothekverstrekkers waarde toevoegen door managementinformatie te verstrekken en onze applicaties aan te passen aan de hand van de specifieke behoeften van de hypotheekverstrekkers.

Indien veranderingen in de processen gewenst zijn om verder te voldoen aan de behoeften van de hypotheekverstrekkers, hebben wij de flexibiliteit om dit te doen door onze "in house" ICT afdeling zeer ervaren personeel.

Toegang voor de hypotheekverstrekker

iValidatie biedt de hypotheekverstrekkers twee verschillende mogelijkheden om de taxatierapporten te bekijken:

  • Met een beveiligde gebruikersnaam en wachtwoord voor de hypotheekverstrekkers personeel. Via deze methode kan de hypotheekverstrekker alle geregistreerde taxatierapporten in onze centrale database bekijken.
  • Directe toegang met behulp van de unieke code.

Hypotheekverstrekker eigen login

Een persoonlijke toegangscode geeft de hypotheekverstrekker de volgende functionaliteiten:

  • Managementinformatie specifiek afgestemd op de hypotheekverstrekkers wensen
  • Overzicht van alle geregistreerde taxatierapporten voor de hypotheekverstrekker
  • Zoekmachine
  • Mogelijkheid om digitale taxatierapporten te bekijken
  • Alle functionaliteiten beschreven Rapport Inzien

Indien het bovenstaande gewenst is, sturen wij een gebruikersnaam en wachtwoord aan het door u toegewezen personeel.

Daarnaast kunnen wij het systeem aanpassen op de behoeften van de hypotheekverstrekker en kunnen er aanvullingen en/of wijzigingen op/aan bestaande functionaliteiten worden gemaakt.

Aanvragen

Veelgestelde vragen

Als ik inlog zie ik hetzelfde als alle andere gebruikers?

Nee, wij analyseren uw eisen en wensen en in aanvulling op de gevalideerde taxatierapporten bieden wij u ook een extranet, dat toegang geeft tot alle informatie die u wenst te zien.

Krijgen wij één aanstelling?

U kunt een enkele aanstelling krijgen of meerdere aanstellingen, indien gewenst. Deze kunnen ook zo worden geconfigureerd dat alleen de aangewezen personen specifieke informatie zien, bijvoorbeeld: alleen managers kunnen managementrapportages zien.

Hoeveel kost het om uw systeem aan te passen aan de hand van mijn wensen?

Niets. Wij zullen dit doen op onze kosten. Vertel ons gewoon wat u wenst te zien en hoe dient te werken en wij zullen het voor u verzorgen. Wij zijn volledig flexibel op ICT gebied.