Hulp

Taxateur informatie


Taxateur informatie

iValidatie is een validatie-instituut en betreft een eenvoudig en efficiënt proces waarbij u uw eigen tariefstelling kunt bepalen. Wij bieden u de validatie tegen een vaste prijs én zonder verborgen kosten aan. Zodra uw rapport is gevalideerd, kunt u er zeker van zijn dat het rapport voldoet aan de eisen van de NHG.



Validatieproces

Door naar de wensen van taxateurs te luisteren en te investeren in automatisering kunnen wij u een zo soepel als mogelijk proces bieden. Hieronder vindt u de stappen van het validatieproces:

  • U voert uw aanvraag tot validatie in via uw persoonlijke login
  • iValidatie levert u twee Modelwaarderapporten met elk 3 referentieobjecten en een unieke 15-cijferige sleutel/code
  • U maakt uw rapport aan de hand van uw eigen programma of via onze eigen digitale taxatiesoftware
  • U upload uw rapport via uw login of verstuurt het via ons taxatiesoftware en verzoekt iValidatie om validatie
  • iValidatie valideert uw rapport meestal binnen een paar uur (in ieder geval dezelfde werkdag indien het rapport voor 15:00 uur wordt aangeleverd) en publiceert het beveiligde rapport vervolgens in haar digitale database op internet
  • U verstuurt uw klanten de gevalideerde rapporten met uw eigen factuur

iValidatie heeft een gratis SMS dienst waarmee u op de hoogte blijft van de validatie van uw taxatierapporten.

Kosten iValidatie

De kosten voor het valideren van uw taxatierapport staan vast en zijn voor iedereen transparant.

iValidatie rekent slechts € 42,50 exclusief BTW per gevalideerd rapport.

Wij brengen dus geen (extra) kosten in rekening zoals bijvoorbeeld:

  • Een (jaar)abonnement
  • Indien uw validatieverzoek wordt afgezegd één werkdag voor de opname
  • Indien het rapport meerdere malen ter beoordeling wordt aangeboden

Wij vragen u niet een contract te tekenen en u kunt starten of stoppen met onze dienstverlening wanneer u wilt en zonder sancties of opstartkosten!

Registratie

Om iValidatie uw rapporten te laten valideren, dient u ons te voorzien van de nodige documenten, uw inschrijving bij een branchevereniging, inschrijving taxatieregister, inschrijving Kamer van Koophandel, beroepsaansprakelijkheidsverzekering etc. Wanneer wij uw documenten hebben ontvangen en goedgekeurd, dit gebeurt meestal dezelfde dag, voorzien wij u van login codes waarmee u direct gebruik kunt maken van onze validatie service.

Indeen u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen door een e-mail te sturen naar info@ivalidatie.nl of te bellen 020 345 00 34.

Aanvragen

Veelgestelde vragen

Hoeveel kost het?

€42,50 exclusief BTW

Wat zijn de registratiekosten en wat voor contract moet ik ondertekenen?

Er zijn geen registratiekosten en u hoeft geen contract tekenen.

Hoe kan ik me inschrijven?

Klik op de Registreer knop hieronder of stuur een e-mail naar info@ivalidatie.nl of bel ons op 020 345 00 34.